onsdag den 23. januar 2013

LOOP...

Ja, jeg "looper"... Var en af de mange, der benyttede mig af et godt januar tilbud - og har først haft en prøvetime og i dag et LOOP check - målt vægt, fedt, knoglemasse... Ja, lidt af hvert. 

Tror det bliver et godt "boost" for at komme af sted og gøre en god indsats... Der er i hvert fald mulighed for forbedringer :-) 


Og tror faktisk jeg bliver ret glad for det der cirkel koncept - når tiden ikke altid er til det helt vilde, kan det klares på en god time - fra jeg kører hjemmefra til jeg er hjemme igen! Det er jo perfekt med en travl hverdag og for få vågne timer i døgnet med den lille prinsesse... Fik absolut sved på panden og ømme muskler!

Nåede lige omkring Netto inden turen igen gik hjem - sikke mange lækkerier... Valnødde olie, græsk yoghurt, urtekram krydderier... Ja, excuse me, men er vant til Fakta... Ikke helt det samme!


Go' aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar