lørdag den 26. januar 2013

Middag i går...

Vi havde mine forældre og ene søster til middag i går - og da jeg selv stod for maden (og med en lille pige på armen det meste af tiden) var det lettere begrænset, hvad vi fik - 

og dog alligevel:

2x kyllingelasagne - den ene "almindelig" og den anden med hvidkålsblade i stedet for pasta pladerne
udvidet coleslaw (med lidt rosenkål og spinat også)
broccoli salat med sprød bacon og ristede solsikkekerner
spinatsalat med cherry tomater, feta, avocado og ristede pinjekerner

derefter grillede bananer med valgfrit tilbehør:
is, flødeskum, sprut, farin, kokossukker, kanel, chokoladesauce...

Uhm!!!


Og det bedste er næsten at jeg ikke føler mig "snydt" når de andre spiser is etc... Min banan med lidt kokossukker, flødeskum og kanel var HELT SUVERÆN!!!


Om det helt er i tråd med LCHF ved jeg ikke, men så længe jeg spiser det med god samvittighed, er det jo ikke helt galt...



Lille pusling havde dog en træls aften/nat, så energien her til morgen var ikke stor...

Alligevel fik vi lavet madbandittens søde omelet - æg, mandelmel, kokosmel og kanel - med lidt peanut butter på toppen - og en kaffe med kokosmælk og alm mælk + en rest flødeskum fra i går! Yummi :-) 

Og og - en tur i LOOP!!!


Så er dagen ligesom godt startet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar